Camp goes Circus Crazy - Colegio Los Naranjos

It was a big day today at camp as we put on a mini-production of our very own Circus, the “Greatest Show on Earth.” It was a spectacular show featuring many talents. The show started off with Tamara’s group where Sofia and Victor were animal tamers to the ferocious lions and the clever elephants. They were followed by a varied group of hula hoopers, strongmen, fire breathers, dancers and acrobats from Claire’s group. Horte’s kids took the stage as silly clowns, playing pranks and telling original jokes to the audience. The magic tricks of Noah’s kids left the crowd in awe. And finally, the oldest group took over by dancing and singing to the sounds of ROAR by Katie Perry.  Our masters of ceremony were great. Good job to Roser, Natalia, Cecilia, Henar, Carla and Oliver and, of course our popcorn vendors, Salva and Yeray.

It’s been a fun-filled summer for all of us and we hope your children have enjoyed their time at the COLEGIO LOS NARANJOS Summer School. We hope to see you next year. Happy Summer!

Camp se convierte en un circo

Hoy ha sido un gran día en el campamento, ya que hemos realizado una mini producción de nuestro propio circo, el “Greatest Show en la Tierra”. Ha sido todo un espectáculo destacando El gran talento de los niños. Hemos comenzado con el grupo de Tamara, donde Sofía y Víctor eran domadores de feroces leones e inteligentes elefantes. A continuación ha llegado el turno de un grupo variado de hula hoopers, hombres fuertes, respiradores de fuego, bailarines y acróbatas del grupo de Claire. Los niños de Horte han tomado el escenario como graciosos payasos, haciendo bromas y contando chistes originales al público. Los trucos de magia de los alumnos de Noah han dejado a la gente impresionada. Y finalmente, el grupo de los más mayores han subido al escenario bailando y cantando ROAR, de Katie Perry. Nuestros maestros de ceremonia han estado geniales. Buen trabajo para Roser, Natalia, Cecilia, Henar, Carla y Oliver y, por supuesto, nuestros vendedores de palomitas de maíz, Salva y Yeray.

Ha sido un verano lleno de diversión para todos nosotros y esperamos que sus hijos hayan disfrutado en la English Summer del COLEGIO LOS NARANJOS. Esperamos verles el próximo. ¡Feliz verano!