Hem gaudit del plaer de ser escriptors i escriptores. VII CONCURS DE RELAT BREU. «A febrer cada paraula compta»

Fomentar la lectura i la creació  literària és el principal objectiu de les matèries lingüístiques. Per això el nostre alumnat es presenta a diferents concursos literaris. 

Ara en febrer, participarem en el VII CONCURS DE RELAT BREU. A FEBRER CADA PARAULA COMPTA. Tot l’alumnat de 1r d’ESO, junt a la seua profe de valencià hem gaudit durant una  setmana del plaer de ser escriptors i escriptores. Així, paraula rere paraula hem teixit històries diverses, emocionants, misterioses, d’aventures, d’amor o d’humor. 

Hem aprofitat la recent publicació del conte NOA de la nostra professora i escriptora Rosa Maria Fernández per a donar exemple de fins on podem arribar amb la nostra imaginació i les paraules. És molt enriquidor per a l’alumnat tindre docents que a més de la docència practiquen i estiguen en actiu en la seua vessant professional, perquè saben de què parlen, transmeten perfectament que no és qüestió de teoria sinó que ells ho duen a terme dia a dia, i això es nota en l’exposició de continguts. És el valor afegit d’un docent o un altre.

Aquestes narracions, a més, ens serviran per a continuar preparant ,entre tot el grup, un llibre de relats que vam iniciar amb els microrelats per la igualtat  redactats per al Concurs de l’Institut Tirant Lo Blanc. 

La presentació d’aquest llibre col.lectiu  es farà en torn a la celebració del Dia Internacional del Llibre. 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *