This week at our Summer Camp Mad Labs and Magic Vs Get Active - Colegio Los Naranjos

Green group enjoyed being a part of a variety of active activities such as gymnastics, yoga, outdoor play, dance including mini disco, balloon games and so much more! They were also able to see different experiments happen including our rainbow skiddle experiment.

Los alumnos del grupo verde pudieron formar parte de muchas actividades con movimiento incluyendo gimnasia, yoga, juegos al aire libre, baile como mini disco, juegos con globos y ¡mucho más! También formaron parte de algunos experimentos locos incluyendo nuestro experimento del arcoiris.

Children from the Orange and Red Group were able to choose between doing sports or become a scientist
During our Get Active activities children enjoyed playing football, dodgeball, basketball, tennis, zombie dodgeball, catching the flag, yoga and even dancing.

During our Mad Labs and Magic activities children were able to see fun and exciting experiments happen right in front of them including the exploding baggies and coke and mento experiments. They also used their imagination to build a chain reaction, slime and their own lava lamps! Your children became real scientists

Accede a las imágenes en Google fotos

Los alumnos del grupo Naranja y Rojo pudieron escoger entre hacer deporte o formar parte de nuestro equipo de científicos.
Durante nuestras actividades de Ponte Activo los alumnos disfrutaron estar en las pistas deportivas jugando a futbol, dodgeball, basketball, yoga y también danza.
Durante las actividades de Laboratorios Locos y Magia los alumnos pudieron ver experimentos divertidos y emocionantes incluyendo nuestro experimento de coca cola y mentos y bolsas explosivas. También utilizaron su imaginación para crear una reacción en cadena, slime y también crearon sus propias lámparas de lava. Nuestros pequeños se convirtieron en pequeños científicos.